donderdag 29 november 2012

Gewonnen!

Alweer heb ik een give-away gewonnen. Joepie!

Gisteren lag deze envelop in mijn postvakje:

En deze leuke lapjes kwamen eruit:


































Ik won ze bij de give-away van Janina van het blog Elke dag zaterdag.

Ik heb al een paar ideetjes voor wat ik ermee kan maken.
Maar jammer genoeg stopte Janina er geen zakje tijd bij. Is er misschien iemand anders die daar een beetje van over heeft voor mij????
Tot die tijd koester ik de lapjes, die trouwens heerlijk ruiken en keurig gestreken zijn.
En mocht ik er iets van gemaakt hebben, dan laat ik het natuurlijk hier zien.

Janina: dankjewel!

P.S. Hebben jullie gezien dat het (eindelijk) mooi winterweer wordt in Tingsryd? Jammer dat ik voorlopig nog niet terug kan.

11 opmerkingen:

Miss Creatuurtje zei

Zo'n fijne lapjes héé! Ik zal elke dag 5 minuten tijd in een potje sparen voor jou en ze dan binnenkort opsturen :-)

Poesie Oh Hi! zei

Wat een fijne lapjes! Proficiat! Wat de tijd betreft, daar kan ik je helaas niet aan helpen. Zit er zelf ook nogal krap in helaas... Maar mocht ik horen dat ze ergens nog een 'handeltje' hebben dan laat ik het je zeker weten! ;)

Zaanse Zolder zei

hahahahaha ja die tijd....als je mijn pinterestborden ziet vól met ideetjes die ik ooit nog eens wil doen/maken//// tja... dan kan ik ook nog wat tijd gebruiken... Je lapjes zijn wel echt heel super!

wannesraps zei

oh schoon lapkes... Dat zakske tijd zult ge aan de sint moeten vragen, die moet toch alleen maar werken in november en december... maar in blogland gaat ge dat niet vinden denk ik... had ik maar een hooi zolderke vol dan stuurde ik u nen baal ;o)
Maren

Anoniem zei

Gefeliciteerd met deze give-away!
Het lijken mij mooie kleurtjes voor je Pippa-huis!
Gewoon steeds wat minuutjes smokkelen, misschien helpt dat?

Lieve groet,
Gerry

Anoniem zei

tijd ja, altijd te kor zoveel gaat er door het bolleke, daar raced de tijd altijd voor bij

gefeliesssss met je gave gewonnen give away

lieve groet jenneke

jumare zei

dat is boffen. En als je weet waar tijd te krijgen is, laat het dan ajb even weten, ik kan ook wel wat gebruiken.

de Bakmadam! zei

Mooie leuke lapjes!
En dat weer, dat wordt winter! Veel sneeuwpret? :-)

Vlinderknoopje zei

Proficiat met de stofjes... tijd wil ik ook:)

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Jij ook lapjes gewonnen bij Janina. Ik heb ook een mooi setje gekregen.
Tsja tijd...lig alweer anderhalf uur wakker...ga maar nu wat bloggen want daar kwam het de laatste 'tijd' weinig van...wel zelf posten, want dat doe ik nu nog dagelijks...maar reageren daar heb ik niet altijd de tijd voor ;).
Oh erger me...heb zoveel te doen en zoveel op te ruimen en ik weet dat ik straks weer helemaal uitgeput op de bank zit omdat ik mijn uren niet heb gehad...pff.
Maar we blijven positief...ahum op dit moment effe niet hihihi.
Wie weet Maak je wel wat tijd om toch met deze lapjes aan de slag te gaan. Veel plezier ervan! Warme groetjes van Susan

Janina - Elke dag zaterdag zei

Hoi Ria, fijn dat de lapjes aangekomen zijn en dat je er blij mee bent! Veel plezier ermee :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...