zaterdag 8 september 2012

Uiltjes en give-away

4 maanden geleden had ik een give-away waarbij ik een door mij bedacht uiltje weggaf.

Dat kon een al gemaakt uiltje zijn in kleuren naar keuze of een Do-It-Yourself-pakketje met stofjes en frutseltjes in kleuren naar keuze.

Simone van De Sierkip won het door mij gemaakte uiltje en zij koos voor de kleuren groen en oranje.
Dit werd haar uiltje:

Met snavel deze keer.

Sylvia van Zaanse zolder won het DIY-pakketje. En dat was aan haar goed besteed.
Vandaag plaatste zij een blogje over het uiltje dat zij maakte met de lapjes en spulletjes die ik haar toestuurde.
Dit is hem:

de foto is van het blog van Sylvia
Ik vind hem ontzettend leuk geworden!

Ik stuurde ook een DIY-pakketje naar Manon van Mamanon, omdat ik van haar meer dan 10.000 Afrikaantjeszaadjes had gekregen.
En zij maakte er weer iets heel anders van.

de foto is van het blog van Manon
Ik vind het zo grappig om te zien dat elk uiltje, gemaakt van hetzelfde patroontje en soms zelfs dezelfde lapjes, zo anders wordt. Hoe iedereen er zijn eigen draai aan geeft.

Ik heb ook nog een aantal DIY-pakketjes verkocht. Maar helaas heb ik daar niet meer van gezien hoe die uiltjes geworden zijn. Komt misschien nog.
Wil je ook zo'n pakketje? Voor maar 5 euro krijg je het patroon, de werkbeschrijving, 3 lapjes (A4-formaat ongeveer) en een aantal lintjes, bandjes en knoopjes in kleuren van je eigen keuze.
Van 1 pakketje kun je minstens 2 uiltjes maken.

En vergeten jullie mijn give-away van nu niet? Die loopt nog tot maandag.
10 mensen kunnen een door mij zelf gemaakte fotokaart winnen met een bijpassende envelop.
Ga nog snel even hier kijken en doe nog mee!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze zijn leuk geworden, deze uiltjes.
Je ziet ze op dit moment veel, ook in winkels, en dan moet ik telkens aan jou denken!
Fijn zonnig weekend gewenst!

Lieve groet,
Gerry

Anoniem zei

ze zijn allemaal mooi op hun eigen manier leuk om te zien
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

jumare zei

wat een boel vrolijke uiltjes

Poesie Oh Hi! zei

Ahhh die zijn allemaal echt super leuk geworden!

Mama Maai zei

Ze zijn allemaal erg leuk geworden zeg... Leuk om terug te horen ook lijkt me!

Pluisje zei

Uiltjes, ze zijn overal tegenwoordig. Maar ze zijn dan ook oh zo leuk!

Connys Cottage zei

wat lief je uiltjes.Mooi de kleuren.

groetjes Conny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...