zondag 3 november 2013

Inktvisjes en photochallenge #7

Doordat mijn energieniveau nog steeds flink te wensen overlaat, wil het bloggen nog niet erg vlotten.
Zelfs het blogjes lezen staat op een laag pitje. Hopelijk gaat daar toch gauw verandering in komen.

Om even te laten zien dat ik nog besta, laat ik ook deze keer wat foto's zien.
Allereerst van de inktvisjes die ik sinds de vorige keer binnen heb gekregen.
Ik ben blij dat het toch nog steeds blijft doorstromen.


Deze 2 leukerds zijn naar mij toe gestuurd zonder dat er iets bij zat waar de afzender uit bleek.
Dus ik heb echt geen idee wie ze gehaakt heeft.


Dit zijn Pinky en Little Blue.
Ze zijn gehaakt door iemand die Sylvia heet.


Hier zie je Otje (hoe Zweeds wil je het hebben?) en Rossy.
Ze zijn gehaakt door iemand die Anneke heet.


En deze mooie witte inktvis is gehaakt door iemand die Conny heet.
Volgens mij deze keer allemaal mensen zonder blog.
Zie je je eigen inktvis(sen) en heb je wel een blog? Laat het me dan even weten. Dan zet ik je link erbij.

Zelf ben ik ook nog een beetje aan het haken. Geen inktvis.


Als het af is, zal ik er hier meer van laten zien.

Dan nog de laatste 2 foto's als mijn bijdrage aan de Photochallenge.
In de categorie 'panorama' koos ik deze uit.


De skyline van mijn geboortestad.
En deze:


Het strand bij Renesse.

Het is mij helaas niet gelukt om alle opdrachten te doen.
Dit is mijn eindstand:


Wie weet een andere keer beter.
Ik vond het leuk om te doen.

9 opmerkingen:

Jeanneke zei

De Anneke, die twee inktvisjes haakte, is mijn blogloze quiltvriendin Anneke van der V.
Vast Zondagssteek Bee bezoekster en ook bezig aan het Bee project 'Storm at Sea'.

Doe vooral rustig aan, Ria! De enige die telt, ben jij! Gelukkig geldt dat blijkbaar niet voor haaksteken en inktvisjes betreft.
Lieve groetjes,

Jeanneke.

emmel-prutsemieke zei

ik ben zo ver niet geraakt met de fotochallenge…' het thema in huis', daar kan je toch je inktvisjeszetel voor nemen? Mooie exemplaren heb je weer binnen geklegen!

Anoniem zei

Fijn dat het projekt zo goed loopt Ria!
Maar zorg wel een beetje voor jezelf. Je hebt een zeer intensieve tijd achter de rug, en wonen op twee plaatsen vergt ook veel, misschien heb je nu de weerslag.
Ik wens je heel veel sterkte!

Liefs, Gerry

vee zei

Stillekesaan komt alles wel weer goed

Moois van mie zei

renesse! brings back memories ! ( weekendje uit met heel de schoonfamilie ter ere van de huwelijksverjaardag van de ex-schoonouders ;) )

Moon zei

Hé, daar ben je weer! Fijn dat de inktvisjes binnen blijven stromen! Prachtige laatste foto's van de challenge. Doe het rustig aan!! En sterkte!! Lieve groet, Simone

miekemoeche zei

Dag lieve Ria, doe jij maar lekker rustig aan, neem voldoende rust en probeer alleen maar te doen wat jij de moeite waard vindt! Alles komt goed, geduld!
lieve warme knuffel,
van mij

Marloeskreatief zei

Rustig aan maar soms kost het tijd lieve gr marloes

Anoniem zei

Volgens mij is jouw bank inmiddels weer helemaal vol?? Tijd voor Zweden...en verder gewoon rustig aan doen, komt allemaal weer vanzelf :)
lieve groet,
Letty/Elle-Bee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...