zondag 17 november 2013

Wat vind jij???

Ik haakte weer iets.
Dit:


Een Blooming Flower Cushion naar een patroon van Lucy van Attic24.
Ontzettend leuk en verslavend om te doen.
Ik kon gewoon bijna niet stoppen. Steeds wilde ik er nog een rondje bij haken.

Een kussen is het natuurlijk nog niet.
En daarvoor vraag ik jullie raad.
Want omdat ik geen rond kussen heb, wil ik dit op een kussenhoes naaien die ik al heb.
Ik heb verschillende kleuren, maar ik kan niet kiezen op welke ondergrond mijn haaksel het beste tot zijn recht komt.
Dus.... welke vind jij de beste?


Paars.


Zwart.


Of turquoise.

Ik ben benieuwd.

Dit is trouwens de achterkant:


Ook leuk.

22 opmerkingen:

JoJo zei

Zwart daar vind ik de kleuren het mooist tot hun recht komen

marmarel zei

De eerste valt sowieso af op het eerste gezicht. Bij zwart springen de kleuren er echt uit, maar de turquoise optie is wat zachter en kan ook vind ik. Net wat het beste bij je interieur past!

Sofie zei

Ik vind ook dat het bij het zwart echt past. Wat je ook kan doen, is een ronde gaan haken en zo die 2 aan mekaar vasthaken. Opvullen met fiberfill, ik deed dat eerder ook met mijn Attic24 bloemenkussen. Succes

http://lekkerbekkenmaar.blogspot.be/2013/08/bloemenkussen-la-attic24.html

Jeanneke zei

Ben het helemaal eens met JoJo en marmarel, met de aantekening, dat ik het zachtere turquoise net iets mooier vind, maar dat is inderdaad ook afhankelijk van het interieur waar de bloem terechtkomt.
Ik ga hem proberen te haken van de restjes van mijn regenboog golfjes deken. Moet lukken, dacht ik :>)
Groetjes!

Jeanneke.

CarlaK.be zei

Op de zwarte achtergrond komt het ook volgens mij het mooiste tot z'n recht!
Staat hier ook al heel lang op het to do lijstje, nu krijg ik er weer zin in... ooit eens op een keertje begin ik er toch aan...
haha, teveel toffe zaken om te maken, ik kan niet kiezen, wat een luxe'probleem'
;-)
Liefs!

vee zei

Blauw !

emmel-prutsemieke zei

zwart en in tweede instantie blauw…wat past het beste in uw interieur?

miekemoeche zei

Wel Ria? ik zou kiezen voor het turkooize! zonder twijfel! Zwart vond ik ook ok, maar toen het turkooize verscheen kreeg ik een echt wauwGevoel! Prachtig !!!! Dat projectje zit al heel lang in mijn achterhoofd, maar er is zoveel:-) lieve knuffel voor jou, van mij

Moois van mie zei

bij het zwart springt het er echt heel erg mooi uit, maar toen ik het turqoise zag verschijnen bij het naar beneden scrollen vond ik dat toch het beste.

Angélique zei

De bloem is in ieder geval erg mooi!
Ik vind de turquoise niet mooi erbij, maar dat is uiteraard een kwestie van smaak. Ik vind dat dat heel schreeuwerig overkomt,te veel dezelfde felle tint.
De lila hoes maakt het heel liefelijk en zacht, De zwarte vind ik er het beste bij passen: chic en toch stoer.

Zaanse Zolder zei

Ik had het je al gezegd op FB, ik vind zwart het mooiste bij die prachtkleuren!

Moon zei

Wah, dat is lastig! Kan heel goed op alle drie... maar daar help ik je natuurlijk niet mee ;) Ik denk toch zwart. Op de turquoise valt hij meer weg en met paars wordt ie erg "zoet". Zwart dus. Wordt prachtig!

Jos van KloskaCreAtief! zei

Ik vind de turquiose het mooiste, die haalt te kleuren het mooist op

merula zei

wat doet dat veel he een ander achtergrond kleurtje! Ik vind zwart ook het mooiste.

Marloeskreatief zei

Voor mij zou het turquase zijn ,gr marloes

Anoniem zei

Het is een prachtige bloem geworden, dat even op de eerste plaats.
Paars valt af.
Zwart kan goed, maar de kleuren spatten eraf.
Als hij op een zwarte bank of stoel komt, zou ik dat niet doen.
Turquoise vind ik ook heel mooi, lekker fris en wat zachter.
Succes met kiezen!

Lieve groet,
Gerry

Willy zei

Nou Ria aan mijn reactie heb je niets, ik kan niet kiezen, vind het allemaal mooi. Sorry!

Unknown zei

haha tja smaken verschillen want ik ga voor de paars/lila variant.
heel mooi geworden :-)
xxx

Andina zei

Uhm...ik vind de zwarte achtergrond erg mooi. Dat haalt alle kleuren heel mooi op!

Andina zei

Uhm...ik vind de zwarte achtergrond erg mooi. Dat haalt alle kleuren heel mooi op!

Anoniem zei

Turquoise !! Leuk kussen! Staat hoog op mijn wensen to do lijstje!!

MultiVroon zei

He, dit bericht heb ik gemist! Maar IK vind wel de paarse het mooist :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...