woensdag 2 januari 2013

Wekelijkse Weggeef Woensdag #16

 Deze week is de give-away
een beetje van mij

en een beetje van maarnietvangrijs

die een tijdje geleden een ideetje op haar blog zette

voor het zelf maken van een telefoonhoesje

van een schoonmaakdoekje en elastiek


en dat idee gebruikte ik voor het maken van 6 telefoonhoesjes van een aquablauw schoonmaakdoekje en verschillende stukken elastiek (met straaljagers, met smurfen en met Pink Panter), een paar zigzagbandjes en verschillende kleuren garen.

Dit zijn ze alle 6:


Wil je er eentje winnen? Laat me dan via een reactie op dit bericht weten welke je zou willen winnen.
Je kunt meedoen tot volgende week dinsdagavond (8 januari).

De winnaar van de WWW van vorige week, de Flow-agenda, is geworden......
XXXXXXXX van het blog xxxxxxxxxxxxx.

Als je mij via het mailformulier onderaan mijn blog je adres doorgeeft en ook nog even laat weten hoe het is gegaan met de Jello shots ;-)
dan stuur ik de agenda zo snel mogelijk naar je toe.

P.S. Ik heb de lay-out van mijn blog ietsje aangepast. Daardoor kan het zijn dat oudere berichten er een beetje raar uitzien.

17 opmerkingen:

Kreatita T zei

Ze zien er lief uit! Ik doe graag mee voor eentje met een rood bandje van de Smurfen :) Ik denk dat zoonlief die graag zou gebruiken.

Van Agnes. zei

Wat een idee...met schoonmaakdoekjes. Die heb je natuurlijk altijd in huis, en elastiek dat slingerd ook nog wel ergens. Erg leuk, ik doe graag mee. Het maakt me niet uit voor welke, ik vind ze alle drie leuk.

Groetjes en natuurlijk ook nog heel veel goeds en gezondheid in het nieuwe jaar.

Agnes.

de Libbrechts zei

Super leuk gemaakt!!! Ik vind de drie met de smurfen heel leuk en de roze vind ik het leukst!

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Wat een handig en leuk hoesje. Ik heb om mijn iPhone al zo'n stevige klaphoes, waar ik hem eigenlijk nooit uithaal, dus laat mijn beurt voorbij gaan aan mensen die er watmee kunnen. Maar die elastiekjes zijn wek errug cute <3. Knuff!

By the way, je bent van harte uitgenodigd om bij mijn Dankjewel Give Away mee te doen! Als er natuurlijk wat bij zit wat je leuk vindt ;)

Unknown zei

Ook ik heb al een hoesje om m'n mobiel:) laat de beste winnen

Evelien zei

Yahoooooo! Je hebt iemand heel blij gemaakt :) Ik stuur je meteen een mailtje!

bijleonie zei

o, wat een leuke hoesjes
Ik doe graag mee en mocht ik winnen dan graag die met de straaljagers , we zijn hier allemaal dol op vliegtuigen en mijn p\oudste heeft net een mobieltje waar dat mooie hoesje dan om mag
Nu maar duimen !

Unknown zei

Via Moos op je blog terecht gekomen, gelukkig want voel heel veel inspiratie bij je haha :-)
thanx !!

Groetjes, Ellen

Maddy zei

Gut wat een leuk idee Ria!! Ik vind de Pink Panther wel tof, dus waag daar graag een kansje voor!! Grtzz..Maddy

Sofie zei

Leuk idee, de fijne wensen ook nog en eentje met het roze lint zie ik wel zitten ;-)

Leonie zei

Wat mooi gemaakt!
Ik vind de roze met surfen heel mooi! Daar kan ik mooi op school mee pronken! :-)

Groetjes Leonie

Anoniem zei

feliessss aan de winnaar

wat een leukerds heb je gemaakt zeg ♥♥ hier kan ik ( wij ) er niets mee, maar ga zeker even een linkie plaatsen

lieve groet jenneke

de Bakmadam! zei

Gefeliciteerd Evelien!!

Ik doe graag mee voor dat leuke ideetje! Voor mij die coole Pink Panter graag :-)

vele groetjes!

Miss Creatuurtje zei

Oh maar ik wil wel graag iets van jou winnen :-) en mijn hoesje is aan het verslijten dus dat zou wel goed van pas komen. Ik doe dus graag mee! (en mijn mailke volgt nog!)

* Marinda * zei

Bedankt nog voor de Happinez. Het pakketje kwam begin deze week helemaal verscheurd binnen. Althans, de verpakking was kapot gescheurd, maar gelukkig had je er nog elastieken omheen gedaan zodat het nog wel allemaal bij elkaar zat (denk ik?).
Het zal wel aan de post liggen hier, want er komt hier regelmatig kapotte of verkreukelde post binnen. Heb al een paar keer een klacht ingediend hierover!!!! (GRRRR!).

De telefoonhoesjes zijn trouwens erg leuk zeg! maar ik voel mezelf toch net iets te hebberig als ik nu weer mee ga doen ;)

Nog de beste wensen voor 2013 trouwens!

Stannel zei

De beste wensen voor 2013! Een volger bij! En mijn voorkeur gaat uit naar de rode met smurfjes!

sneksniltje zei

Dat Pink Pantertje geeft heerlijke herinneringen aan mijn vriendinnetje en ik die als pubers de soundtrack ervan in vierhandige klavierversie speelden. Wat hebben we dolle pret gehad. Graag ding ik mee naar dat Pink Panterhoesje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...