woensdag 16 januari 2013

Canarische dekentjes slinger, oftewel WWW #18

Vorige week vertelde ik over de dekentjes die ik in de rommelkringloopwinkel vond. Eentje haalde ik uit met de bedoeling om van de bolletjes hier op Gran Canaria het begin van iets nieuws te gaan maken. En dat is gelukt.

Het eerste nieuwe wat ik ervan gemaakt heb, is een bloemenslinger. 
Van alle 14 kleurtjes heb ik een bloemetje gehaakt en die met lossen met elkaar verbonden. 
Alle bloemetjes zijn anders.


Zo is ie geworden: mijn Canarisch-gehaakte-bloemetjes-van-een-deken-slinger.
En dat is dan gelijk mijn Wekelijkse Give-away van deze week.

Dus die kun je winnen. Simpelweg door een berichtje achter te laten. 
Ik zou het leuk vinden als je laat weten wat je met de slinger ( ongeveer 1.70 m lang) zou willen gaan doen.

En dan moet ik natuurlijk ook de winnaar van de Wekelijkse Weggever van vorige week nog bekend maken. 

 
Er waren maar heel weinig deelnemers voor het Bert-en-Ernie-postpapier. 
En dat snap ik wel, want wie schrijft er nu nog echte brieven, op (post)papier? Eigenlijk best jammer dat nog maar zo weinig mensen dat doen. 
Zou zo ook het verschijnsel liefdesbrief uitsterven, vraag ik mij nu af? Dat zou toch wel zonde zijn.

Maar nu dwaal ik behoorlijk af. Back to the point.
And the winner is..... XXXXXXXXX van het blog xxxxxxxxxxx.
Als je me je adres even doorgeeft via het mailformulier onderaan mijn blog, dan stuur ik het postpapier naar je toe als ik weer thuis ben.

En.... je kunt je nog opgeven voor de nieuwe Pay it Forward (PiF), zie mijn berichtje van gisteren. Een makkelijke, want je hoeft maar 1 ding op te sturen. Nadat je eerst iets van mij hebt gekregen natuurlijk. En daar heb je dan ook nog de rest van het jaar de tijd voor. Dat moet toch wel lukken?

13 opmerkingen:

La FeMe en Spruiten zei

Wat leuk dat je zelfs in verweggiestan zo heerlijk bezig bent. Aan het weer in Lelystad mis je niks, sneeuw en koud. Maar nu schijnt wel de zon!
De slinger ziet er leuk uit. Ik geef me graag op voor de give away. Ik zou 'm aan mijn dochter geven die in maart gaat bevallen. Het lijkt mij leuk om daar met fleurige wasknijpertjes haar gekregen geboortefelicitaties aan te hangen. Ook kan ik zelf dan even goed kijken hoe je het hebt gedaan. Ik ben net begonnen met haken en heb net een hondje en een uiltje af maar wil nog veel eer leren. Als je mijn blog bezoekt zie de mijn haakseltjes staan.
Groetjes saskia

de Libbrechts zei

Leuke slinger! Ik doe heel graag weer mee :-).

sneksniltje zei

Mooi die slinger, maar laat het nu net zo zijn dat ik sedert zo'n twee weken ook in het bezit van een soortgelijke bloemenslinger ben. Oudste dochterlief leerde haken en haakt heel graag lange kettingen, waar er dan eigenlijk niets mee gebeurt. Dus kwam ik op het idee om haar vele kettingen op te fleuren met bloemetjes die ik haakte (want daar is ze- met haar basis van losse en vaste- nog niet aan toe).Veel succes voor de andere deelnemers dus :)

Poesie Oh Hi! zei

Owww ik had expres niet meegedaan met de vorige omdat ik al zoveel gewonnen had. :) Nou! Ik doe heel graag mee voor deze mooie slinger! Lekker vrolijk want daar houd ik van! ;-)

Katrientje vanalles zei

ja, ik doe graag mee met de give away voor de bloemenslinger. 't zal in de Lente mijn klasje mooi kunnen versieren. We zien wel of ik hem zal winnen. :-)

eva maria zei

Oh, super! Er gaat hier iemand heeel blij zijn met het briefpapier!

Anoniem zei

Mooie slinger... maar ik laat de kansen aan de mensen hierboven die al een leuke bestemming in gedachten hebben!

Blijf je nog lang... in ieder geval geniet ervan:)
Lieve groetjes,
Marina

CarlaK.be zei

ooh, ik doe weer graag mee !
In mijn klas staat een degelijke maar foeilelijke pennenbak, daar wil ik de slinger rond wikkelen.
Liefs!

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Ik las net je andere berichtje over gevaarlijk snoep en dacht heb ik die WWW dan gemist. Ja dus, maar kwam gisteren nog eentje tegen per toeval, zocht losse gehaakte bloemetjes voor in mijn dromenvanger. En ben me aan het bedenken waar ik die andere slinger zou hangen. Vind je bloemensinger erg leuk en vooral al die verschilllende bloemetjes, maar laat hem lekker aan anderen over die er goede plannen mee hebben. Maar mooi mooi mooi!!
Warme groetjes en knuffels!

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh nu lees ik het pas goed. Je hebt hem gemaakt/gehaakt van de bolletjes van dat dekentje. To cute <3.

Anoniem zei

Als ik mag, wil ik mij wel opgeven. Ik heb zelf ook de ketting geplaatst en er is nog een plaatsje vrij ;-).

Anoniem zei

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar ben ik naar aanleiding van....ik ben soms zo een vergeet miep.......blij dat je me hier even op attendeerde....WANT ik vind he super cute met als die verschillende fleurige bloemetjes en wat ik hiermee zou doen is ophangen aan mijn kast in de woonkamer...gewoon het hele jaar door ik heb eens een gemaakte slinger bestelt die haal ik ook niet af veeeels te leuk

natuurlijk de winnaar van harte gefeliessssss en ik ga NU je linkie plaatsen

lieve groet jenneke

Miss Creatuurtje zei

Okééé kga toch een kansje wagen, hoewel ik me een beetje schuldig voel dat ik de laatste tijd al zoveel gewonnen heb, maar het is toch zo'n schone slinger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...