woensdag 24 augustus 2011

Tas met gaten

Ergens op internet, bij een van de Belgische blogs volgens mij, zag ik een superleuke tas met gaten erin. En zoiets wilde ik gelijk ook maken. Dus ik ging aan de slag: eerst een patroon getekend en daarna aan het puzzelen geslagen met hoe al die lagen nou in elkaar moesten komen en vooral: hoe kon ik de gaten aan de buitenkant krijgen.
Uiteindelijk is het gelukt. En dit is hem geworden:

Er zit ook weer een lange schouderband aan, zodat hij schuin over de borst en rug gedragen kan worden.
Door de gaten ontstaan eigenlijk 3 vakken in de tas. Eentje voor en eentje achter, waar je bij je spulletjes kunt komen via het gat (aan de achterkant is de tas hetzelfde als aan de voorkant). En een roze vak in het midden.
Hier nog een close-up van een van de gaten:

Op deze foto kloppen ook de kleuren beter met de werkelijkheid.
De tas is ook gemaakt van stofjes uit de kringloopwinkel in Växjö (Zweden).
Er zitten nog een paar kleine schoonheidsfoutjes aan, dingetjes die ik de volgende keer anders zal doen. Maar waarschijnlijk ben ik de enige die ze ziet.
Wie o wie wil hem hebben?
Misschien maak ik er wel een give-away van voor mijn winkel of zo. Ik zie nog wel. Of ik houd hem zelf. ;-)

1 opmerking:

Katja (@Yane) zei

Prachtige tas! Leuk gemaakt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...