maandag 8 april 2013

Vrolijkheid in een doosje (is dat ook snailmail?)

Zoals ik hier al liet zien, kreeg ik de afgelopen maand hartstikke veel leuke post.
En natuurlijk wil ik van al die gezellige enveloppen de nog veel gezelligere inhoud gaan laten zien.

Vandaag begin ik maar eens met deze:


Klein maar fijn.

Ik deed mee aan de Pay it Forward van Lovely Tough Cookie en daardoor kreeg ik dit schattige kleine pakketje.
En wat zat erin?
Vrolijkheid in een doosje, zoals Naomi het zelf al noemde.
En dat klopt ook, kijk maar even mee.


In het pakketje zat een grote lucifersdoos die beplakt is met mooie papiertjes en een handgeschreven briefje.


En in het doosje zaten allemaal kleine snailmailfrummeldingetjes waar je vrolijk van wordt.

Natuurlijk is de bedoeling van een PIF dat je die ook weer doorgeeft aan 5 nieuwe mensen die op hun beurt ook weer iets leuks naar 5 anderen gaan sturen.
Maar ik geloof dat niemand daar meer voor in is.
Daarom vraag ik maar:

Heeft er iemand zin in een klein SNAILMAIL pakketje van mij?
Zonder de verplichting om 5 anderen blij te gaan maken?
Geef je dan hieronder op via een reactie.
Uiteraard is het niet verboden om er dan zelf wel weer een PIF van te maken.

Als je iets van mij wilt ontvangen, moet je wel een beetje geduld hebben, want ik moet eerst de give-aways nog maken en versturen.

P.S. Vandaag heb ik de hele middag keihard in de tuin gewerkt. En ik ben me daar toch moe!!!
Ik word een ouwe sok, geloof ik.
En Manon..... hou de komende tijd mijn blog en Facebook in de gaten, want hopelijk gaat er dit jaar iets moois gebeuren..... :-)

8 opmerkingen:

wannesraps zei

ik vind een leuk pakketje altijd tof om te krijgen. Ik heb al een PIF opgestart dit jaar, dus ik denk niet dat ik er weer een PIF van ga maken. Mijn eerste pif pakketje is verstuurd en ik heb er nog 4 te gaan...
lieve groetjes
Maren

Zaanse Zolder zei

een ouwe sok hahahaha ik dacht het toch niet, jij verzet bergen naar mijn idee! Wat een lief pakketje heb je gekregen!

La FeMe en Spruiten zei

Ik kom binnenkort even kijken naar de tuin die zomerklaar is gemaakt door 'ouwe sok':)

Een huis in de straat zei

Leuke post! Inderdaad om blij van te worden hè. Wie het kleine niet eert... :)

Mama Maai zei

Hahaha en dan sta jij ook nog bovenaan mijn lijstje van Pif. Jaja ben je niet vergeten hoor, heb gewoon wat tijd nodig ;-) liefs!

Miss Creatuurtje zei

Hihihi, volgens mij is die oude sok nog vér te zoeken hoor :-) Leuk pakketje heb je gehad. Ik werk nog even mijn eigen dingen af en ga dan voor spontaan mail versturen, vind ik leuk zo.

Leonie zei

Wat een leuk pakketje heb je gehad! Mooie envelop!
Ik vind het altijd leuk om een kaartje te krijgen!
Bedankt voor je leuke reactie op het berichtje van Simone op mijn blog! Ze is er heel blij mee!

Groetjes Leonie

Juliëtte zei

Ha,ha dat oude sokken gevoel ken ik hoor!
Gewoon even rusten met een bakje koffie of thee en daarna weer in volle vaart doorgaan!
En maar denken dat je eeuwig 18 blijft.

Liefs, Juliëtte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...